- Etusivu
- /
- Toimitusehdot
Team Factory - toimitusehdot
Näissä toimitusehdoissa kerrotaan Team Factoryn (Top Pick Oy, Y-tunnus: 2217628-5) toimitusehdoista. Toimitusehdot sisältävät tiedon muun muassa verkkokaupan toimitustavoista ja -hinnoista, palautuskäytännöistä ja maksutavoista.
Sisältö
Yleistä
Kaikki hintamme sisältävät arvonlisäveron 24% ja hinnat ilmoitetaan euroissa (€), mikäli toisin ei mainita.
Pidätämme oikeuden peruuttaa kaupan tai tehdä hintamuutoksia, mikäli tilattu tuote tai sen hinta ei vastaa todellista markkintahintaa johtuen esimerkiksi verkkokaupan teknisestä virheestä tai inhimillisestä virheestä.
Pidätämme oikeuden hintojen ja ehtojen muutoksiin. Asiakas sitoutuu tilatessaan näihin toimitusehtoihin.
Toimitusaika
Tuotekohtaiset toimitusajat näkyvät kunkin tuotteen tuotekortista. Maksu- ja toimitustapojen ehdot näkyvät tältä sivulta Toimitustavat- ja Maksutavat-kohdista. Annetut toimitusajat ovat arvioita toimitusajoista eivätkä sido myyjää. Team Factory ei vastaa asiakkaalle koituvista vahingoista ja/tai lisäkuluista, mikäli toimitus viivästyy.
Tilaus käsitellään mahdollisuuksien mukaan sen saapumispäivänä tai saapumista seuraavana arkipäivänä ja näin ollen toimitusaika varastossamme olevilla tuotteilla on 1-4 arkipäivää. Mikäli toimituksessa on ongelmia tai toimitusaika poikkeaa oleellisesti ilmoitetusta, on Korispiste mahdollisimman nopeasti yhteydessä asiakkaaseen.
Verkkokauppamme varastotiedot päivittyvät muutaman kerran päivässä, eivätkä näin ollen ole täysin ajantasaisia. On siis mahdollista, että tuote on loppunut, vaikka tuotetiedot näyttävät sitä olevan myymälässämme. Mikäli tällainen harmittava tilanne tilauksessa tapahtuu, olemme yhteydessä tilaajaan mahdollisimman pian.
Tuotteen ollessa loppunut varastostamme, se voi kuitenkin olla edelleen tilattavissa. Tällöin saadessamme tilauksen, tilaamme tuotteen toimittajaltamme. Ko tuotteen kohdalla on ilmoitettu tällöin arvioitu toimitusaika tilauksestasi. Pyrimme ilmoittamaan tilauksen jälkeen mahdollisimman nopeasti tarkennetun toimitusajan, mikäli se ei jostain syystä ole ilmoitetun mukainen.
Mikäli tuotteen kohdalla ei ole näkyvissä esim. jotain ko tuotteen kokoa, se on tällöin kokonaan loppunut, eikä mitä todennäköisemmin enää ollenkaan tilattavissa. Voit tällaisessa tapauksessa varmistaa Team Factorysta tuotteen tilattavuuden.
Toimitustavat
Verkkokauppatilauksia toimitamme alla listatuilla toimitustavoilla. Kunkin toimitustavan yhteydestä näet lisäksi toimitusajan ja hinnan. Toimitustapojen saatavuutta rajataan painon mukaan. Tilauskohtaisesti saatavilla olevat toimitustavat näytetään automaattisesti ostoskorissa ja myös hinnat lasketaan automaattisesti.
Mikäli jotain tilauksen tuotteista ei ole varastossa, tilauksesi jää odottamaan puuttuvia tuotteita. Voimme tarvittaessa toimittaa varastosta heti löytyvät tuotteet erikseen ja loput tuotteet toimitetaan jälkitoimituksella. Tällöin asiakkaalta peritään todellisten toimituskulujen mukainen maksu jälkitoimituksesta. Mikäli olet kiinnostunut jälkitoimituksesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja liitä mukaan tilausnumero.
Postin kautta
Tilauksesi on noudettavissa antamasi osoitteen mukaisesta tai erikseen valitsemastasi Postin toimipisteestä, sekä pakettiautomaatista yleensä lähettämistä seuraavana päivänä. Samoin voit tilata toimituksen suoraan kotiin tai työpaikalle. Voit seurata paketin etenemistä antamamme seurantakoodin avulla ja noutaa paketin tämän kyseisen koodin avulla. Huom! Annathan tilatessasi puhelinnumeron, johon saat saapumisilmoituksen.
Nouto
Voit myös noutaa tilauksesi Team Factoryn kanssa samoissa tiloissa toimivasta Korispisteen myymälästä sen aukioloaikoina. Noudosta ei peritä toimitusmaksua.
Maksutavat
Verkkomaksut - Paytrail Oyj
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Verkkopankit Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin. Lasku / osamaksu Paytrailin kautta voi maksutavaksi valita myös laskun tai osamaksun. |
Lasku
Lähinnä yrityksille ja rekisteröidyille yhteisöille esim. ryhmätilauksissa.
Palautukset
Verkkokauppaostoksilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä lähtien. Palautettujen tuotteiden täytyy olla avaamattomissa pakkauksissa ja myyntikuntoisia. Näiden ehtojen täyttyessä asiakkaan on mahdollista saada rahat takaisin, mikäli hän ei halua vaihtaa tuotetta.
Mikäli tuote on rikkoutunut kuljetuksen aikana, toimitamme veloituksetta uuden asiakkaalle. Emme vastaa kuljetuksessa rikkoutuneen tuotteen aiheuttamista vahingoista asiakkaalle.
Asiakkaan toivomuksesta valmistetuilla tai esim. tilauksesta painatuksia sisältävillä tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.
Mikäli tuotteessa on virhe ja haluat tehdä tuotteesta reklamaation, ota yhteyttä ennen palautusta Team Factoryyn.
Mikäli tuote palautuu meille aiheetta, esim. ajoissa noutamaton paketti, veloitamme uudesta lähetyksestä siitä aiheutuneet kulut, kuitenkin vähintään 20€.
Palautusohjeet
Varmistathan ennen tuotteiden palautusta, että tuotteet ovat avaamattomissa pakkauksissa ja myyntikuntoisia. Ilmoita myös meille palautuksesta ennakkoon.
Palauttaminen onnistuu kätevimmin joko paketin mukana toimitetulla palautuskortilla tai Postin tiskiltä asiakaspalautuksena. Tehdessäsi Postin toimipisteessä asiakaspalautusta, tulee palautuspakettiin kirjoittaa Korispisteen palautuskoodi: 629136.
Liitäthän tilauksen mukaan seuraavat tiedot:
- Omat tiedot: nimi, osoite ja puhelinnumero.
- Tilinumerosi IBAN-muodossa palautusta varten tai tieto, jos haluat vaihtaa tuotteen uuteen.
- Tilausnumero löytyy sekä kuitista että sähköpostiin toimitetusta tilausvahvistuksesta.
- Palautuksen syy (vapaaehtoinen tieto). Haluamme kehittää toimintaamme ja haluaisimme mielellään kuulla, minkä takia palautus tehdään. Näin voimme palvella asiakkaitamme jatkossa paremmin.
Toimita palautuksen yhteydessä esim. palautuksesta sovittu sähköpostiprintti tai tuotteen tilausvahvistus, niin näemme siitä maksun palautukseen tarvittavia tietoja lukuun ottamatta kaikki tarpeelliset tiedot. Antamalla meille mahdollisimman tarkat tiedot autat meitä palautuksen käsittelyssä ja nopeutat asian käsittelyä.
Palautus on maksuton Suomen sisällä. Mahdollisia ulkomaantilauksia palautettaessa perimme palautuksesta aiheutuvat lisäkulut asiakkaalta.
Myyntialue
Tuotteitamme voi tilata verkkokaupan kautta vain Suomeen. Mikäli olet kuitenkin kiinnostunut tilaamaan tuotteita ulkomaille tai Ahvenanmaalle, ota meihin yhteyttä esim. palautelomakkeen kautta. Ulkomaille toimitettaessa tilauksen toimituskustannukset määräytyvät toimitusmaan mukaan ja toimituskustannukset veloitetaan todellisten toimituskulujen mukaan. Tämän lisäksi lisäämme kaikkiin ulkomaille tehtäviin toimituksiin 10,00 euron laskutuslisän.
Lisätyöt ja laskutettavat työt
Toisinaan tilauksien yhteydessä saattaa tulla lisätyötä esim. tilaukseen liittyvien lisäselvityksien (esim. tulli- ja veroselvitykset, täytetävät lomakkeet) tai erityistoiveiden (esim. lahjapakkaus) osalta. Jos lisätyö aiheutuu asiakkaan vuoksi, veloitamme kaiken aiheutuvan lisätyön suoraan asiakkaalta. Veloituksemme lisätyöstä on 50,00e/h ja minimilaskutus on 0,5h. Laskutettavasta työstä ilmoitetaan aina asiakkaalle ennen työtä, mikäli mahdollista.